Jak to je s tou virtuální kanceláří? Co je k tomu vůbec všechno zapotřebí? Zvládne to zařídit každý? Je virtuální kancelář tak nějak univerzální? Na tyto a možná i další otázky se pokusím nalézt odpovědi v následujících řádcích. Na zřízení virtuální kanceláře, nebo chcete-li sídla, potřebujete pouze peníze. Smlouvu o nájmu uzavřete na vlastní jméno s tím, že se sídlo zakládá pro účely zřízení vaší společnosti. Při podpisu nájemní smlouvy si proto od pronajimatele vyžádejte souhlas s umístěním sídla své budoucí společnosti, nebo provozovny.
Tento souhlas budete potřebovat jako jeden z dokumentů nutných pro založení společnosti s ručením omezeným, nebo také provozovny. Smlouvu o nájmu můžete uzavřít na pár měsíců, ale je finančně výhodnější ji uzavírat na co nejdelší dobu. Je obrovský rozdíl hlavně v ceně přepočtené na jeden měsíc. Sídlo společnosti v Ostravě získáte s mnoha dalšími službami. Vaše logo, označení vaší formy bude umístěno vedle vchodu do budovy. Pověření a zaškolení pracovníci budou přijímat a předávat telefonické vzkazy. Tito pracovníci budou rovněž zplnomocněni k přijímání vaší poštovní korespondence, ať už obyčejných listovních zásilek, či doporučených psaní a balíků.
U listovní poštovní korespondence je poskytována v rámci ceny nájmu sídla ještě jedna zvláštní, ale velice důležitá služba. Jde o to, že vaše dopisy budou v diskrétním režimu otevřeny a naskenovány. Na vaší e-mailovou adresu pak budou zaslány PDF soubory s těmito skeny. Vy díky této službě neztratíte přehled o ničem důležitém a nedostanete se do prodlení, pakliže by v písemnostech něco takového hrozilo. Fyzicky si poštovní zásilky můžete vyzvednout kdykoliv, kdy se vám to bude hodit, nebo jen třeba pojedete kolem. Další z dlouhé řady služeb je možnost využívání konferenčních místností v objektu a v objektech v 8 městech v Polsku. Obchodní schůzky tak proběhnou na vysoké úrovni.