Každý provozovatel webu, ale také všechny seriózní marketingové agentury mají za cíl zlepšení hodnocení stránek ze strany Googlu, Seznamu a dalších vyhledávačů. Pomoci k tomu může dodržování hodně faktorů a Joomla SEO https://www.seolight.cz/joomla-seo je skvělým způsobem, jak toho dosáhnout.
Většina odborníků, kteří nabízí publikování obsahu skrz tuto open source platformu vám budou tvrdit, že jde jen o přidávání metadat a jejich popisů. Budou vám tvrdit, že to všechno, co potřebujete pro to, aby se váš web stal tzv. SEO friendly, tedy přátelský k vyhledávači. Není to ale pravda. Abyste toho dosáhli, musíte sledovat celou řadu aspektů. Podívejme se na ně.
Základní rozdělení práce
Joomla je platforma napsaná v jazyce PHP a využívat ji mohou jak jednotlivci, tak i společnosti všech velikostí. Platforma se v základu rozděluje na dvě části, a to On-page a Off-page optimalizaci. U některých platforem se můžete spolehnout na předem připravené pluginy, které jen nainstalujete a udělají práci za vás. Zde to tak nefunguje. Ideální je svěřit se odborníkovi.
Nejlepší triky pro On-page optimalizaci
Začněme s tím základním, čím je klíčové slovo. To by se mělo objevit nejen v titulku, ale také v samotném odkazu na danou stránku. Keyword byste měli zařadit také do meta popisku. Dejte si pozor na délku popisku, který by měl mít mezi 65 a 70 znaky. Stejně se zaměřte i na délku meta popisku, který by měl mít mezi 120 a 160 znaky. Systém vás na to upozorní.
V posledních letech je důležité také prolinkování, tzv. linkbuilding. Zapomínat byste proto neměli na interní, ani externí odkazy. Díky nim se dostanete do povědomí uživatelů a pro vyhledávače budete mnohem spolehlivějším výsledkem. Jak vidíte, jedná se prakticky o hlavní principy optimalizace, na které nesmíte zapomínat bez ohledu na to, jaký systém pro publikaci využíváte.